Állásajánlat – Asszisztens / Projektkoordinátor (Home Office, rugalmas)

A FundMentor egy üzleti és digitális tanácsadó vállalat, amely KKV-kat és alapítványokat segít növekedni, hatékonyabbá válni és kihasználni a digitalizációban rejlő lehetőségeket. Most asszisztens / projektkoordinátor pozícióba keresünk új csapattagot, aki támogatja a projektjeink napi működését, és szívesen beletanul a marketing, pénzügy és üzletfejlesztés világába.


Feladatok

  • Online marketingfeladatok: közösségi posztok előkészítése, kampányadatok rendszerezése, hirdetéskezelés (Meta, Google, LinkedIn)
  • Projektek adminisztrációja és nyomon követése
  • Kapcsolattartás partnerekkel, beszállítókkal, ügyfelekkel
  • Riportok, pénzügyi kimutatások és dokumentumok előkészítése
  • CRM- és adatbázis-kezelés, folyamatok támogatása

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Fiatalos, digitálisan nyitott, önálló munkavégzésre képes hozzáállás
  • Kiváló szervezőkészség, precizitás és rendszerszemlélet

Előnyök

  • Felsőfokú végzettség, különösen marketing vagy kommunikáció területen
  • További idegen nyelv ismerete
  • CRM-rendszerek ismerete (pl. Pipedrive, HubSpot, ClickUp, Monday.com)
  • Tapasztalat social media, hirdetéskezelés vagy projektkoordináció területén

Amit kínálunk

  • Home office alapú, rugalmas munkavégzés
  • Lehetőség szerződéses (megbízási) formában is
  • Fiatal, támogató csapat, ahol a tanulás és fejlődés része a mindennapoknak
  • Valós felelősség és tapasztalatszerzés a marketing, pénzügy és üzletfejlesztés területén
  • Fejlődési lehetőség AI-, automatizáció- és CRM-projektekben

Jelentkezés

Ha szeretnél egy modern, fejlődő csapat tagja lenni, ahol nemcsak feladataid, hanem ötleteid is számítanak, küldd el az önéletrajzodat az info@fundmentor.hu címre.


A FundMentor elkötelezett a diszkriminációmentes, átlátható toborzás mellett, összhangban a 2026-os bértranszparencia-irányelvvel. A pozíció bruttó bérezése tapasztalattól és együttműködési formától függően 350 000 – 600 000 Ft/hó.

Scroll to Top